KARANGAN KARANGAN KUH :D

Thursday, November 4, 2010

MY HERO. ;DD


ohmaii. !!
Hello semuaa! Okey hariniy kite ade sesi bergedik santai okeyy ?
I nak cerite dekat you all semuaa, jejake-jejake I admire sangat niyy haa. huhu :p
Nak tahu ke tanak tahu ke, sila countinue reading okeyy.
Haa bagus korang niy, dengar cakap Dylla,
okey okey teruskan membace lagii. hahaha. *bile nak abes ntah :p
Okeyy dahh. Meh sini nak tunjuk kat korang2 barisan barisan hero hero hatikuh.

* Ten teren tengteng!! (sound effect -.-)


Dorang semua kat bawah niyy, memang aku suke sangat sangat.
kalau laa aku dapat dorang niyy ! haishh.!!
serious aku nak simpan dalam peti ais biar dorang niy tak kene kebasss. haha. ;p
Kebas sebab sejuk takpee. hahaha. keyh merapuu -.-
Mereka semua nii adalah Official madu madu si gendud Ahmad zulhilmi. hee ;D
Dont worrryy bee. I tetap sayangkan youu. I ni kan adil. Name lagi Adillah kan. Hahaha ;pp
Dah dah. Diam! Meh nak introduce. Ehem! NUMBER ONEEE ...


# Chace Clawford.
alahai si jejake khacak.
ohmaii. !! mate engkau ! senyuman engkauu! mak aihhh.
comeyy seyhh. cair suda niyyy. haishhh T-T
aku memang suke tengok orang bermate redopp. (mata sepet tak sepet)
haa. macamtuh camtuhh. hahaha ;DD
mata mintak belas kasihan namenye.  huhu. 
macam manje jeh kan? kan?? hahahaha. ;DD
hak aloh ! sukehati laa akuhh nak suke mate orang yang acane. elehh =.=
Huhu. Okeyy NUMBER TWOOOO ....



********************************************************



# Taylor Lautner.
Love your body sayang ;pp (keyh sumpah gatal mintak kaki ;p )
ouhh, sudah semestinyee sebab body dye yang 6paket tuhh.
Adoii, awak niy tuff lahh. haishhhh ;pp
berani laa korang nak dekat2 dengan aku kalo dye niyy jadi laki aku !
Sekali dye himpap jeh niy taw ! hahaha ;pp
aku suke orang badan tuff2 niyy. baru best nak pelok. hahahaha ;pp
then terasse selamat jeh you know!! huhu.
tapi tanak laa sampai badan macam malek noor tuhh.
i ponn takot nyahhh. hahaha ;p
yang camniy okey laa dahh. muke pon omeyy. hoho. :D 




********************************************************************



# Oliver sykes.
i love your style baby.
Tapi tak berape berkenan dengan tatu matu dye tuhh. huhu. 
Tapi kan kalau laa aku niy lelaki, memang aku pegi bunoh dye.
drees up tanak selekeh jehh. haha. ;DD
naseb baek aku pompuan. huhu.
even ko niyy ganass ! terjerit terpekik terlolongg jeh keje kau kann,
Muke kau niy omeyy angattttt , tak padan dengan perangai !! haha ;pp
suke buat muke kesiann. haishh.
meronta jiwa tahuu !! huhu ;pp




**********************************************************



 TETAPI !! Walau bagaimanapun,
aku tetap mempunyai seorang budak yang sangat gendud, 
yang sangat chomeyl lagih caring dan menyayangi diri aku seadaanya.
dengan mamat gendud niyy, bukan setakat suke jehh.
aku suka , minat , cinta , sayang and segala bagainye lahh !! haha. ;p
iaitu Encik Ahmad zulhilmi. :)


dye kacak macam CLAWFORD ;p
dye tuff macam TAYLOR LAUTNER. ;p
dye style macam OLIVER. ;p
HAHAHA. Okeyy PERFECT COMBO!
Plus , dia sayang aku and terima aku seadaanya.
( bee, u tayah perasan lebih sangat yerr, ini iklan berbayar keyh! haha :p )


So, aku dah tak payah nak berangan lagihh dah.
Sebab ape yang aku impikan dekat semua mamat mamat saleh tuh tadi 
dah ade didepan mate. Melayu dan Islam pulak tuhh. Watpe nak berangan dengan orang kapir ye dak? hahaha. And yang paling penting aku terima dia seadaanya begitu jugak dye. hee :')
Haih. I love youu bee MY ONLY HERO. :)