KARANGAN KARANGAN KUH :D

Saturday, September 11, 2010

memohon ampun


ASSALAMUALAIKUM, ( Intonasi mendatar)

Kehadapan rakan rakan internet kuhh, semoga didalam keadaan sehad sejahtera hendaknye. :D

Saya yang bernama Raja Nor Adillah bte Raja Shamsuddin,
ingin menyusun 10 jari tangan, 10 jari kaki,
memohon ampun dan maaf jika ada melakukan kesalahan zahir dan batin,
sama ada sengaja, tidak sengaja atau sengaja buat2 lupe. huhu. ;p
maafkan saya jika ade:
  • - terkasar bahasa,
  • - terlanjur kata,
  • - termungkir janji,
  • - termengumpat
  • - terkutuk,
  • - termengata,
  • - tersombong,
  • - terhutang,
  • - terlepuk dan terajang ke,
  • - terhangin tetibe,
  • - terguris perasaan,
  • - termoody ta tentu pasal,
  • - tertinggi suara,

saya memohon ampun dan mintak maaf banyak banyakkkkkkkkkkkkkkkkkk keyhh. ;'(


kepada yang mengenali diri ini.

saya yakin saya 101 %, bahawa saya ada melakukan kesalahan terhadap anda semua.
maafkan saya sepanjang perkenalan kite.
yang mane pena blanje akuh tuhh, mintak halal makan minum.
yang mane akuh pena terkutuk tuhh, mintak ampun banyak2. :(
yang mane akuh pena terjanji, maafkan akuhh sbb ta tepati janji.
yang mane lame ta bertego tuhh, mintak maaf sbb akuh terlalu ego.
yang mane pena kene pok dgn akuhh tuhh, kire burn jelaa. bkn saket ponn ;p
yang mane pena akuh terguriskan perasaan, akuhh mintak ampun banyak2. :(


SELAMAT HARI RAYA MAAF AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN.  :'D


saya hanya lahh insan biasa yang ta lari dari kesilapan. :)