KARANGAN KARANGAN KUH :D

Wednesday, September 15, 2010

BERITA PENTING!

huhu. aku yang tengah bosan + borink tahap cipan.!
so aku pown melayari lahh laman web mudah.com tuhh,
meng-usha barang2 idaman kuhh.
and so akuh pown dah decide bahawasanyaa.!!
yang birthday akuh pada 26september untok tahun niyy,
aku na mintak orang2 yang berkenaan, berikan hadiah ini pada aku ;p
(tak malu mintak2! hahaha ;p)
okeyy mari kite lihat barang2 itu ;p
dan SIAPA YANG KENAAA :D

1.ONE SET OF PSP & PS3.
pemberi yang bertuah: Raja AzruL Shah. ;p
hahaha! weyh jangan nak tiru2 ehh! niy aku punyee.
so orang yang berkenaan perlulah membeli barang di atas ini sebagai hadiah aku.
haha. abg! aku nak dua2 taww ! nak satuh set !! warne pink jugak!
Dua dua taw!!
tak mahal pownn. just RM 1K++ jeh ehh. ;p
okeyyy. tengkiyuu. hahaha :D

2. APPLE PINK LAPTOP
pemberi yang bertuah: AHMAD ZULHILMI. ;pp
huhu. Ehem! Beeee~ (suare manje ;p)
i nak nak niyy taw bee.! sayang i kan kann.? haha. ;p
mura jeh skg niyy da haa.
RM 1K sahaja sekarag niyy bee. hahaha :DD
ouhh tengkiyu bee! iloveyou. haha.! :D
(mcm haram jeh pangai ;p )

3. Samsung B3310
pemberi yang bertuah: Raja Shapik (kupik) ;pp
kupik! u tersenarai sebagai pemberi bertuah! congrats!!
hahaha ;p oleh kerana demikian u kne beli kan i ini yerrr ;pp
tak mahal pownn. RM800 jehh. huhu. eh! jgn beli 2nd hand!
tanak tanak! Okeyy? haha. (demand ;p)
i nak henpon niyy nanti boleyh FB-ing kat hosteL kan kan. hahaha :DD
okeyy tengkiyu coz baek hati yer kupikk. hahaha! :DD

4. IPOD NANO SHUFFLE.
pemberi yang bertuah: didi andra. :D
didi.!!! tahniah tahniah kerana youu pown tercalon menjadi pemberi bertuah.
hahaha :DD so i nak ipod ini yerr didi ;pp
nanti i na pegi class boleyh headbangging duluuu. kan kan.??
haha. tak mahaL ponn. RM 600 sahaja jaa. hahaha :D
terima kasih taww didi. i tunggu. haha ;pp

5. Sony Digital camera
pemberi yang bertuah: ADALAH AWAK!! ;pp

                                    
please.! please.! please.!!!!! hahaha :DD
saya suke bergambar. sape2 yang baek hati berikan lahh hadiah ini.
haha. ;pp nanti saya tangkap gamba awak semua yerr.
terima kasihhh. ;p eh! na wane pink taww!
kalo wane laen tanak terime! REJECT! hahaha ;pp
thankssss. :DD


haha! Okeyy, sumpah aku memang muke tak tahu malu kan kan.?? 
and mintak dorang semua bagi kaki jeh kat aku ni nanti. haha ;p
aku mintak men2 jelahh. jangan beli taww weyhh!!
tapi serious laa ouhh.!!
kalo korang baek hati lah kan dan hensem, 
hadiah kan jehlahh kat akuhh yerr. ;pp
haahaha. JOKE! :DD
btw, bile lahh nak dapat barang2 niyy.
da laa wane pink!! rase na gigit jeh lappy akuh skg niyy.
huhu. T__________T
tapelaa kan, kite tunggu sampai 26september niyy,
kite kire lagi bape hari jeh lagii. hahaha.
tengok jehh sape yang na bagi nanti. hahaha! :DD
(sengal dylla niyy. ;pp)