KARANGAN KARANGAN KUH :D

Sunday, August 8, 2010

the best day !

7HB August, Hari sabtu lepas: 
My bestfren syuda and with her's boyfie keyrol,
datang rumah aku coz nak lepak2 sini andd bermandi manda. :D
Serious rindu sangat dengan dorang sejak aku berpindah dari gombak tuh. huhu.

11.30am: Dorang sampai rumah aku.
Duhh~ aku baru lepas mandi and tak sempat pakai papepun lagih,
dorang dah sampai. Mengejot seyh. terkujat aku, HAHA :D
Aku pon cepat cepat pakai bajuu, then pegi amek dorang kat guard house.
Pastuh lepak lepak japp, bergossip-ing sedikit (maklum laa lame tak jumpe :p)
sementara nak tunggu BUAH HATI TERCINTA datang bawa makanan. huhu.
Aww* so baeklahh u bee, belanje kitorang makan. hehe ;p
and lepas makan makan siket, terus street terjon pool. HAHA :DD

1.30pm: Acara renang tendang.

berenang, berenang di muara,
hati hati dilambung ombak. ewahhh~ :DD

tengah syok syok mandi, tetibe ade sekor makhluk asing dari Planet Apes
datang kacau aku dengan syuda yang tengah syok syok main selam selam.
Adoii, dah laa gemok, boyot, botak pulak tuhh !! dah mcm toyol kott !!
Serious dye retard dohh !! Tetibe jeh carik pasal dengan kitorang. haih -_-"
Mule mule dye men terjun terjun dekat sebelah kitorang, punye laa besa pool tuhh, nak jugak terjun dekat dengan area-area kitorang. tapi malas nak layan, buat donno jehlaa.
pastuh tetibe dye men percik2 air pulak, haih. Sabar lagii. Tak amek port jugak.
Tapi yang si zul pulak pegi melayan dye, balas men percik2 air balik dengan toyol tuhh.
yang si toyol tuh dah seronok ade orang layan dye, menjadi jadi laa dyee. HAHA.
Pastuh bile dah sumeh stop malas nak layan dye, dye start balik buat pangaii lain nak tarik perhatian. Tapi kali nii lagi laa melampau, maen campak2 batu pulak ?!
Aku pun apee lagii, naik laa bengang ! haha. lame tak shot pale orang. haha ;pp
tapi macam shit! dye bukan nak paham ponn. ngee geram! -_-" Yang zull dah takut dah kang tak pasal pasal aku pegi pijak anak orang tuhh, dye ajak mandi kat pool lagi satu. huhu. haih. dye memang wengweng siket ouhh. sumeh orang kat pool tuh dye kaco. dengan guard guard sekali. mental mental. macam niy punye orang pun adee =.= 

3petang: mereka semua mengila.
Dah start dah perangai dorang, macam macam aksi and macam macam gaya,
pangai tak senonoh semua dah keluar. takde yang sopan sopan dah. hahaha. :DD
Dengan maen gelengsor care terkini nyee. huhu.
hanye kitorang jehh yang tahu cemane kitorang punye caree. hahaha. adoii.
Pastuh kitorang maen game, sambong sambong lirik laguu.
Sape yang tak dapat sambong lirik lagu tuhh, kene denda campak dalam pool.
WHAT TER FROGGGG !! HAHA :DD
sorry, aksi aksi kitorang memag tak dapat ditayangkan.
kerana sangat ganas untuk ditonton. HAHA :DD
sumeh kepale otak dah mereng time tuh.




syuda: 6kali dicampak.
keyrol: 2kali dicampak.
zull: 6kali dicampak.
dylla: 2 kali dicampak.
cisss!! kalo tak akuh da menang dohh.!
dowang kasi akuh lagu adamaya dgn lagu apetahh,
mane akuh tahu lagu2 tuhh. =.=




huhu. tp seriously very the superb best gile. (haha! ko tgk ayat aku ;p)
sampai aku dah tak larat nak maen coz penat gelak gelak mcm langsuir,
penat nak mengangkat dan mencampak dorang yang badan sah sah macam bapak orang (zull) and Syuda and Keyrol pun sumpa berat gilaa, HAHA! :D
Badan aku jeh yang senang nak diangkat, dicampak dan dilambungkan.
Itu pasal dorang hayun aku masuk pool kaw kaw punye. Kuang ajo betoi. :D


THANKS A LOT TO :
ahmad zulhilmi.
nur syuhaida.
khairul amry.
sbb korang buwat aku happy gile harini.
setelah lame aku dok terkurung kat rumah tak watpee. haha :DD
nanti datang mandi lagihh weyhhh !!
Sayang korang! :)