KARANGAN KARANGAN KUH :D

Friday, June 10, 2011

Kasih yang tersepi.

Kehadapan BLOGGER kuhh yg disayangi,

Suda 3bulan lebeyh kite tidak bersama. tapi saya mintak maaf BLOGGER,
sebab saya suda tercurang dgn awk, saya suda jarang meluangkan masa bersama awak kerana saya telah mengadakan hubungan sulit dengan FACEBOOK. Saya suda melupakan awak ;(
Saya sedar semenjak semenjak saya ade kemudahan ON9 FREE di hengpon sekarang niyy, saya jarang jenguk awak mengunakan lappy. kerana selalu meng-hapdet setatus beratus-ratus hari hari di FB.
tapi siyez! yang saya lagih sayangkan awak wahai BLOGGER. Saya ta berniat na menduakan awak BLOGGER. Saya rindu na merapu merepek meraban meroyan dgn awak macam dulu dulu.
Awk baek sangat sbb bile saya marah, awak sediakan saya satu kotak kosong untuk saya conteng2 dan saya akan mencarot karot dekat situhh. AH.! SO SWEET nye awak, sebab awak bace jeh ape yang saya na tulis. Saya rindukan awak BLOGGER! Marilah kite kembali seperti duluu.
Saya janji akan menepati janji saya. saya akan meluangkan mase dengan awak macam dulu dulu.
sayang awak BLOGGER! kite bersama kembali yerr.? huhu.


Dengan ini saya telah merujuk kembali dengan BLOGGER kesayangan sayaa.
Yang mane saya telah tinggalkannya sendirian selama sebulan tanpa apa2 berita.
Saya menyesali perbuatan saya. Saya berjanji akan sentiasa update kembali cerita2 saya.
Dan telah saya kemaskinikan BLOGGER saya.
ENCIK BLOGGER telah kelihatan kacak berbading sebelum ini.

I LOVE YOU LAHH BLOGGER. ;DD


P/S: Adylla kembali RETARDDD ;DD